onsdag 4 mars 2009

Ändrade planer

Jag städade aldrig idag, jag vart fast på stan. Ja det var ju ingen som tvingade mig att vara på stan men det fanns så mycket fint att titta på så jag stannade ett tag längre än jag hade tänkt.

Jag kommer inte ihåg om jag berättat att Ubbe skulle åka och köpa pizza förra veckan och kom hem med en moped? Ja han hade den inte med sig då utan han har hämtat den idag. Den var väldigt fin måste jag säga. Han köpte den på Lindbloms som har gått i konkurs så han fick ett bra pris.

Nu är jag hos mamma och hälsar på medan Ubbe är i huset och spacklar. Han ska snart komma och hämta upp oss så att vi kan få åka hem och sova. Imorgon ska jag göra ett nytt städförsök. Jag ska bjuda min syster på lunch och sen ska jag ta med henne på reprisen hade jag tänkt. Sen åker vi hem till oss så att jag kan städa lite innan helgen. Vi hade tänkt åka till husvagnen i helgen men vi slutade ut det. Jag fyller år på lördag så då har Ubbe lovat mig att vara hemma hela dagen..vi får väl se om han håller det..

nu ska jag gå och se slutet på "Arga snickarn".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar