tisdag 24 mars 2009

Kalas

Idag har jag varit på ettårskalas hemma hos Elton, han har blivit såå stor. Jag kommer ihåg när jag fick sms:et att han hade kommit och det känns så nyss.. Tiden går fort, jag vet att det är en klyscha men den gör det.

Idag har jag varit ute på promenad med Jennie och Melker som avslutades på Röda Lyktan med deras underbart goda Cesarsallad. Den kan jag varmt rekomendera.

Ronja är fortfarande förkyld, det är inte kul att ha en liten som är sjuk för hon är ju så lite och hjälplös men hon håller ett gott mod och skrattar sig igenom denna förkylningen än så länge och har då ingen feber än så då är det ju inte så farligt.

Imorgon har jag inget inplanerat ännu, funderar på att åka in till stan och sparka Fårörundan om det är väder. Hunden skulle behöva röra på sig lite. Annars blir det nog en promenad här eller i stan. Ni kanske undrar varför jag åker in till stan för att promenera men det är av den enkla anledningen att vägen vi bor utefter är extremt tråkig att gå efter några gånger eftersom man går fram och tillbaka på samma väg. Blir lite enformigt efter några varv. Vi får se vad vi gör imorgon. Nu ska jag gå och läsa min spännande bok i väntan på att urban ska komma hem.

Justja, en annan rolig grej är ju att vårat kök kommer om fyra veckor. Ubbe blev dock lite stressad av att det är ganska mycket som måste göras innan köket kan monteras och det finns liksom inte någon plats att förvara köket på då det kommer monterat. Det löser sig säger jag då:)

ha det så bra och god natt!

(ja jag är fullt medveten om att klockan är halv nio men det är priset man får betala för att vara morgonpigg)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar