måndag 30 mars 2009

Kväll

Jag sliter mig från tv:n en stund för att slänga in ett inlägg. Måndag ät tv-kväll för mig. Halv åtta hos mig, Familjen annorlunda och Spårlöst följer jag slaviskt. Eftersom vi bara har ettan, tvåan och fyran så är det vad som erbjuds enligt mig.

Vi var på babysimmet idag och tittade vad de andra barnen gjorde, Ronja satt i mitt knä och snackade med de andra barnen i poolen. Hon hade nog väldigt gärna varit i vattnet. Nästa gång hoppas jag att vi är friska så att vi kan bada. Det tror jag nog.

Mamma har varit här med fotsäcken som hon sytt till vagnen, det blev hur bra som helst, hon är duktig min mamma.

Ubbe kom alldeles just hem så jag ska gå och umgås med honom, såg att han köpt glassbåtar så det kan slinka ner en sån.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar