måndag 2 mars 2009

Blöt hund

Lillan sover och hunden får sig ett välbehövligt bad och jag bloggar.

Ikväll har vi varit hos Sara som fyller år idag. Där fikades det tårta och dracks kaffe. Jag ska även dit imorgon på mammalunch vilket ska bli trevligt. Sara och Emilia brukar tyvärr inte vara med då Sara jobbar och Emilia är på dagis vanligtvis men eftersom Sara är lärare så har hon sportlov denna vecka.

Lillan har inte varit ok idag. Väldigt gnällig så jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Hon gnäller och gråter när jag ger henne bröstet vilket inte känns så kul då jag mest tycker att amningen har krånglat.. ibland tar hon bröstet utan problem men efter ett tag så börjar hon slita och dra i bröstet och gnälla. Enligt min barnmorska så har jag nog med mjölk men jag vet inte jag..Nån som har några tips?


Nu ska jag gå och lägga mig då jag är grymt trött! God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar