måndag 9 mars 2009

hmm..

Idag har vi varit på Familjens hus och intygat faderskapet. Det gick fort och nu är Ubbe pappa officiellt.

Efter att vi varit på Familjens hus träffade jag upp Linda och Harry för att äta lunch, Carro slöt upp en stund för en snabb kaffe. Det var trevligt!

Imorgon ska vi till Roknäs och Jennie för mamma-lunch. Det ska också bli trevligt, jag uppskattar verkligen dessa luncher, det ger nåt att se fram emot varje vecka:) På kvällen har vi vårat vinlotteri, denna vecka i skuthamn så jag funderar på att ta mig en promenad dit, då kan jag ta på Ronja pyjamasen där så somnar hon ju på vägen hem. Problemet är bara att det är väldigt mycket älg härute så jag är lite rädd för att stöta på någon när jag promenerar hem då det är rätt mörkt efter vägen..jaja vi får se hur vi gör.

Nu kom Ubbe hem så nu ska jag gå och prata med honom lite då han for direkt till huset idag.

god natt!

2 kommentarer:

  1. Anonym21:28:00

    Vad kul att du har en blogg, hittade hit idag när jag klickade runt bland andra bloggar.
    Ha det gott//Lenita

    SvaraRadera
  2. Anonym21:35:00

    hallå!!!! hoppas att detta funkar nu. huset är sålt 1,6 vi är mer en glada.. men dom vill flytta in snabbt så nu är det bråttom!

    vi ses imorgon då kram kram

    SvaraRadera