tisdag 17 mars 2009

sovstund

Idag har Ronja hittils sovit ca två timmar och hon sover fortfarande..hur ska detta sluta. Hon har haft ont i magen nu på morgonen men det var som att det släppte lite när hon fick bajsa. Hon har inte bajsat på två dagar så det kan ju vara det. Hon kanske har haft oturen att få sin mammas mage.

Idag skiner solen så det blir nog prommis tror jag. Har även en del ärenden på stan som jag måste göra idag eftersom vi åker upp till husvagnen i Adolfström imorgon.. mysigt. Ja en del ärenden kan jag ju faktiskt göra imorgon men jag ska införskaffa mig en baddräkt och det måste jag göra idag då vi ska och bada imorgonbitti. Jag fick även besked igår att vi ska börja babysim på måndag, vi ska hoppa in i en grupp som redan har badat en gång men det blir kul.

Nu ska jag gå och göra mig iordning så att jag kan klä lillan när hon behagar att vakna så att vi kan åka in mot stan. Hoppas ni får en bra dag allihopa!

1 kommentar:

  1. Jasså det blir husvagnsliv för er i helgen? Gud så mysigt!

    SvaraRadera