söndag 8 mars 2009

Söndagkväll

Jag lyckades övertala Ubbe att inte åka och jobba i huset idag. Jag bytte bort alla kvällar denna vecka mot hela dagen idag. Det har varit en skön dag, jag gick och mötte mamma som promenerade hit. Jag kanske gick en fjärdedel av vad hon gjord men jaja..

Lillan har varit gnällig ikväll och jag känner att mitt tålamod inte är det bästa idag då jag inte sovit så hemskt mycket inatt. Jag la henne just så hon har somnat. Vi får väl se hur länge hon sover men det gör inte så mycket att gå upp en gång inatt och få hela kvällen själv. Jag skulle gissa att hon vaknar runt fyratiden för att äta. (Nu kommer hon ju inte att göra det bara för att jag sa det)

Vi hade tänkt höra ifall våran frissa hade nån tid till veckan för att klippa oss men hon har varit borta över helgen så vi ville inte gå dit när de just hade kommit hem. Jag är så glad att jag äntligen hittat en frisör som jag är nöjd med, det har aldrig hänt förr. Hon har ju inte klippt mig så många gånger men jag har varit nöjd varenda gång och Ubbe är alltid så fin när han har varit där.

Ubbe tvättar bilarna så jag passar på att blogga lite medan han är borta så kan vi mysa lite sen. Nu ska jag beta av mina favoritbloggar så ska jag gå och se parlamentet sen. Ha en bra kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar