måndag 23 mars 2009

Ny vecka

Då var det måndag och tillbaka till verkligheten. Vi kom hem sent igårkväll efter att ha blivit bjudna på mat hos mamma och pappa. Skönt att slippa ställa sig och laga mat när vi kom hem.

Lillan somnade i bilen igår påväg hem och hon ville verkligen inte vakna, trots att jag böt blöja på henne när vi kom hem. Jag la henne i hennes säng och hon fortsatte bara att sova till ca halv fyra då jag tog upp henne så att hon fick äta. Hon är väldigt förkyld så jag har använt näsfridan några gånger idag redan, vi som skulle börja babysim idag och allt. Vet inte om vi kanske måste ställa in det. Vi får se hur vi gör.

Hon har även börjat rulla över på sidan och försöker vända på sig men blir väldigt frustrerad då det inte riktigt går. Det är nog inte så långt bort. Hon vill även sitta upp hela tiden. Så fort hon sitter i knät så försöker hon dra sig upp.

Det har varit otroligt härligt i fjällen. Kanske inte det bästa vädret men trevligt sällskap och kvalitetstid med familjen. Sandra, Fredrik och Oskar samt Fredriks kollega med familj var där så vi spenderade dagarna med dem. Igår var det väldigt fint väder, såklart när man ska åka hem, men vi hann iallafall vara ute ett tag och både jag och Urban fick två rödingar var.

Idag har vi som sagt babysim men jag vet ju inte om vi ska gå, hade varit roligt att gå eftersom hon var helnöjd då vi var och badade förra veckan men det är väl inte så bra när hon nu är förkyld.

hoppas ni får en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar