lördag 7 mars 2009

Barn

Förutom Ronja så har jag ett till barn, ett 32-årigt. För en vecka sen köpte Urban en moped som han hämtade i onsdags. Imorse var han ute och gjorde åttor på infarten när han komme in och svär, då har han fått soppatorsk. Ingen fara säger jag och tycker ju liksom att det inte är säsong för den nu men han funderar ett tag och tar sedan en pet-flaska och åker till ok vid havsbadet och tankar den. När han kommer tillbaka tankar han moppen för att fortsätta göra åttor på infarten. :)

Idag har vi haft lite främmande här då jag fyller år. Min sambo överträffarsig själv igen, han hade köpt en vattenblandare till vårat nya kök som även gör bubbelvatten. jag blev väldigt glad då jag dricker kopiösa mängder bubbelvatten. Tack älskling!

Lillan har skött sig exemplariskt idag, hon har varit glad när hon varit vaken och sovit bra också så livet leker just nu.

Nu ska jag gå ner och umgås med familjen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar