måndag 30 mars 2009

Måndag

Jag hade skrivit ett långt inlägg och så blev det nåt fel så det försvann..skit också.

Humöret idag är bättre, jag somnade väldigt tidigt på soffan och Ubbe väckte mig vid elva och sa att jag skulle gå och lägga mig. Jag kommer ihåg att Parlamentet började men sen är det svart.

Jag har på morgonen duschat, klippt luggen och fixat håret medan Ronja legat i sittern och pratat högt för sig själv. Sen helt plötsligt blev det tyst, då hade hon somnat så jag lyfte över henne till sin säng istället.

Vi ska på babysim idag men eftrsom Ronja är förkyld så ska vi bara titta på. Känns som att jag vill att hon ska bli frisk först. Hade även tänkt mig till Reprisen eftersom vi ändå är i Öjebyn.

Jag stör mig på en sak, sinte så allvarligt egentligen men ändå. Folk som har en blogg men aldrig uppdaterar. Man skaffar väl en blogg för att man vill att andra ska läsa, om man då aldrig uppdaterar, varför ska folk vilja läsa då?? Ja det är ingen allvarlig irritation, undrar bara vad syftet är om man uppdaterar en gång i månaden, högst. Kan även irritera mig på de som hela tiden uppmanar folk att via kommentarer avslöja vem man är och att man läser bloggen. Vill man veta vem som läser ens blogg, lösenordsskydda bloggen då. Det är inte heller så allvarlig irritation, kände bara för att skriva om det idag eftersom jag gått och tänkt på det ett tag.

jaja nu ska jag gå ner och ligga framför tv:n en stund. Kommer lite bilder i nästa inlägg.

kram

1 kommentar:

  1. therese18:39:00

    Hej o åer! Jag erkänner mig skyldig till att läsa din blogg. Trevligt att hålla sig lite updaterad om vad som händer med alla runt om kring en. Kram på er/ Therese

    SvaraRadera