torsdag 12 mars 2009

Recept

Jag har fått ett recept på kycklingsoppa ala Jennie eller kanske var det Birgit? Hur som helst så ska jag iallafall prova den imorgon hade jag tänkt för den verkar vara himla god.
Idag har vi ätit helt vegetariskt och det var jättegott. Det blev stekt falafel med bulgur och mexican salsa. Väldigt gott. Jag tror att även Ubbe tyckte att det var gott eller så var han bara artig. Å andra sidan så brukar Ubbe säga vad han tycker och tänker så hade han inte gillat det så hade han sagt det.
Imorgon är det fredag igen..veckorna går ju jättefort. I helgen kommer min vän Sara hem och det ska bli väldigt kul att träffa henne. Tycker även att Klara kan pallra sig hem snart, var längesen vi sågs. Annars har vi inget speciellt planerat. Med vi menas jag och bäbis, Ubbe vet vad han ska göra varje helg och kväll, huset. Det går lite framåt och jag hade tänkt ta med mig kameran och fota lite där i helgen för att dokumentera vad som händer där.
Jag hade tänkt avsluta med några bilder som Jennie har tagit på Ronja.





7 kommentarer:

  1. Anonym20:47:00

    Hon är ju bara sååå fin er Ronja
    Kram Lenita

    SvaraRadera
  2. Anonym21:27:00

    Vi åt kycklingsoppan till middag idag o den föll även AJ i smaken. Hälsa till Sara. Vi kan ju höras av i helgen. Vi skulle visst iväg o pimpla på lördag, om U är ledig från huset kan ni ju hänga på! Kram

    SvaraRadera
  3. Anonym21:47:00

    gullungen!!!! så sjukt söt lilla R är.. jag tog en sväng idag till luleå! trevligt värre=) kram ses vi på lördag? kram

    SvaraRadera
  4. Anonym23:58:00

    O så fina bilder längtar redan efter snyggingen.
    Mamma/Mormor

    SvaraRadera
  5. Anonym13:10:00

    Oops nu känner jag mig träffad! Ska försöka komma snart, VERKLIGEN! Har börjat kolla flyg och sånt men det är ganska dyrt, men jag jobbar på det. Vi har i alla fall bokat till första helgen i juli nu, det kommer att bli skoj!
    /Klara

    SvaraRadera
  6. Anonym21:27:00

    Snacka om snygging!! Hur sööt som helst! Har varit mycket ett tag så förlåt om jag inte hört av mig. Då är det bra att man kan gå in här och bli uppdaterad :)
    Kram på er

    SvaraRadera
  7. Anonym21:28:00

    oops glömde skriva från vem...

    från alex

    SvaraRadera