onsdag 25 mars 2009

Politik

Detta är på inget sätt en politisk blogg men jag sitter och lyssnar på turerna kring Wanja Lundby-Wedin och jag säger då det, hon sitter i klistret. Sen kan man ju diskutera dessa chefer som roffar åt sig sina bonusar och sover gott om nätterna...

Ronja somnade just och jag borde passa på att sova men jag väljer att sitta här istället:)

Jag blev tipsad om en blogg för ett tag sen om en tjej som väntat jättelänge på ett barn då de inte kan få egna, för någon vecka sedan fick de besked att de ska få adoptera en liten flicka från Sydafrika och nu är de där för att hämta hem henne. Vilken total lycka man ska känna i en sån situation. Jag blev väldigt rörd när jag såg bilderna på bloggen på deras lilla dotter och kan inte ens tänka mig hur glada de ska vara. Läs denna blogg, den är otroligt bra och man blir väldigt tacksam för det man har. www.nuduninna.blogg.se är adressen och jag hoppas att ni går in och kikar.

Nu ska jag gå och läsa lite i min bok, ha det så bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar