fredag 13 mars 2009

grinig unge

Hon är inte nöjd över att jag sitter vid datorn, hon förstår inte att mamma måste ju läsa alla bloggar..

Idag har vi en såsardag, det innebär att vi tar det vääldigt lugnt och bara såsar på. Vi ska in till stan på en stund för att fika med Linnea. Har även haft ögonen på en jacka som jag tror Ronja ska få. Jag har en rabattcheck på HM på 50% så jag tror det blir den.

Har rensat lite bland Ronjas kläder för att ta bort det som är för litet. Det var ganska mycket hon växt ur men å andra sidan får vi ta fram allt fint i 62 istället.


I helgen ska Ubbe vara i huset, sista helgen han får hjälp på ett tag så det är bara att passa på. Jag tror att det ska spikas tak. Jag är bjuden på fest på lördag hos Lisa så vi får väl se hur det blir.

Nu ska jag gå ner med en missnöjd bäbis. Ha det!

1 kommentar:

  1. Anonym14:26:00

    Jasså du funderar på fest, roligt! Vi ska till Erik o Sofie så jag tror minsann att det blir lite fest för mig med!

    Kram

    SvaraRadera