måndag 16 mars 2009

slaskväder/vårväder

Med våren kommer slasket, det finns för- och nackdelar med allt.

Idag har vi varit på familjens hus på sångstund, det var jättemysigt även om Ronja kanske inte hade ut så mycket av det. Sen gick vi en runda på stan, lillan har växt ur alla byxor så jag var tvungen att fylla på klädlagret. När jag kom hem gjorde jag en väldigt god sallad som jag avnjöt framför tv:n medan lillan sov. Sen åkte jag in till stan och satt med mamma och syster ett tag på Tre kronor för att sedan åka till huset och hälsa på Ubbe. Sen kom min kompis Sara dit med sin pojkvän (fästman kanske man säger?) Jimmy dit samt även Lisa, Ida och Stina som var ute och promenerade. Vi ska på två bröllop (som vi vet) i sommar och Sara och Jimmy står för ett av dem. Finns det nåt mer romantiskt än bröllop?

Imorgon ska vi eventuellt gå Fårön runt beroende på vädret förståss.

Nu ska jag gå och mysa med pappan. Ha det så bra!

1 kommentar:

  1. Någon mer än du o Ronja som ska gå runt? Har du varit ner o kollat hur det går att gå med vagn? Kram

    SvaraRadera