tisdag 10 mars 2009

Mammalunch och vinlotteri

Idag har dagen bjudit på mammalunch i Roknäs där Jennie bjöd på en väldigt god pastasallad. Tydligen så glömde hon ha i skinkan i salladen men den var så god så jag tänkte då inte på det.

Ikväll har vi haft vinlotteri, det blev ingen vinst för mig men jag vann ju förra gången så jag lever fortfarande på det.

Det bästa ikväll måste jag ju säga var när Jennie fotograferade Ronja, hon är väldigt duktig och ni kan se lite smakprov här Jag ska lägga ut lite bilder senare och ska även framkalla några och göra förstoringar hade jag tänkt.

Lillan sover nu och Ubbe har just kommit hem så jag ska gå ner och mysa lite med honom och se slutet på House. Imorgon ska jag och Linda åka till Luleå en sväng, hon ska hämta mig på förmiddagen så det blir nog trevligt tror jag!

Hoppas ni haft en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar