måndag 2 mars 2009

Snöiga måndag!

Det snöar, igen! Jaja är det för lite snö så klagar man över det så jag ska inte säga nåt.

Igår gick vi Fårön runt och jag lyckades med nöd och näppe hänga med i de vältränade kompanjonernas tempo. Det var väldigt skönt att få frisk luft, vi åt dessutom blodpalt på kvällen och efter dagesn promenad så lyckades jag äta fyra stycken. Jag var lagom trött på kvällen sen kan jag säga, somnade väl vid halv tio.
Lillan har just vaknat och sitter i sittern och tittar på mig när jag skriver. Hon skrattar åt mig ibland. Hon har storlek 62 nu vilket är roligt då vi fick många fina klädesplagg i 62 som jag bara väntat på att ta på henne.

Jag har idag beställt en bärsele som jag kommer att få nytta av när lillan är lite större. Det är en som man kan ha på ryggen som är perfekt när man är ute och går i skogen. Jag har en BabyBjörn som jagär jättenöjd över och använder väldigt ofta men det går ju inte att ha på ryggen.

Idag fyller Sara år (Grattis!) så vi tänkte åka och hälsa på dem ikväll över en kaffetår kanske? Skulle även behöva boka en klipptid åt både mig och sambo så det kanske vi också gör ikväll.

Har fört över några bilder till datorn idag som jag tänkte bjuda er på! Titta och njut!

1 kommentar:

  1. Anonym13:47:00

    Hej! Hon är ju bara för söt din Ronja!! Kul att du beställde en!Vilken blev det? Jag är hel nöjd med min och får inte det minsta ont i ryggen! Ser nu fram emot lite varmare väder och skogspromenader! kram/ Anna

    SvaraRadera